موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

آغاز عاشقی آماده اکران شد

تدوین ٬ تیتراژ ٬ صدا گذاری و میکس فیلم آغاز عاشقی در موسسه سحر فیلم به پایان رسید و آماده اکران شد.

هنوز از زمان دقیق اکران اطلاعاتی به دست ما نرسیده. در خبرهای بعدی فهرست عوامل تولید و زمان دقیق اکران به اطلاع شما خواهد رسید.

 

حاشیه های جشن بازیگران سینمای ایران

دومین جشن بازیگران سینمای ایران ساعت ۷ دیشب( ۱۵/۱۰/۸۶ )با یک ساعت تاخیر در مجموعه اریکه ایرانیان برگزار شد.

                 http://www.uploadgeek.com/uploads456/0/330047_orig.JPG

این مراسم هم حاشیه های خاص خود را داشت که شاید در کمتر سایتی به آنها اشاره شده باشد.

در این مورد چند نمونه را عنوان می کنم: 

۱- وقتی اسم آقای مرتضی احمدی خوانده شد که به عنوان پیشکسوت به عضویت طلایی انجمن بازیگران در آید ٬ از رفتن به روی صحنه امتناع می کرد. جمشید مشایخی که این وضعیت را دید به طرف احمدی رفت و با اصرار او را تا پای صحنه همراهی کرد. مرتضی احمدی به روی صحنه رفت و هدیه ویژه را گرفت ولی با حالتی معترضانه آنرا در گوشه صحنه گذاشت. چند کلمه ای صحبت کرد و فوراْ صحنه را ترک کرد. علت این برخورد را کسی نفهمید. به هر حال شاید مشکلی یا حرف و حدیثی بوده بین خود هنرمندان....

            

۲- مهری ودادیان به عنوان یکی از مادران سینمای ایران معرفی شد. به روی صحنه آمد و پس از چند کلمه صحبت اعلام کرد که می خواهد نمایشی کوتاه اجرا کند. حضار او را تشویق کردند و منتظر اجرایی ویژه از یک بانوی هنرمند بودند. ودادیان روی صحنه سرگردان بود و به حساب خودش نمایشی طنز اجرا می کرد. حضار مات و مبهوت به حرکات و گفتارش که تداومی نداشت نگاه می کردند. کم کم نمایش کوتاه داشت به سریالی چند قسمتی تبدیل می شد که مجری ( آقای شجره )با شیوه ای هنرمندانه  کارش را متوقف کرد. مریلا زارعی روی صحنه آمد تا او را برگرداند. بانوی هنرمند که تا حدودی از خود بیخود شده بود او را بغل کرده و بوسید. حاضرین در سالن او را تشویق می کردند ولی نه برای اجرای نامفهومش بلکه برای سن وسال و حرمتش....

                            

۳- گلاب آدینه روی صحنه٬ برای تشویق شوهرش (مهدی هاشمی) خوش و بشی خودمانی داشت که توجه همه را به خود جلب کرد و تشویقها دو چندان شد.... 

خبر تکمیلی را در لینک زیر بخوانید:

http://www.irinn.ir/Default.aspx?TabId=15&nid=68412

ادامه عکسها:

http://www.louh.com/news-photo/1205/index.aspx

چارلی در خوانسار!

همزمان با جشنهای شادی و سرور در ایام غدیریه ٬ چارلی چالپین وارد خوانسار شد!

سید کمال سید حسینی هنرمند توانای کشورمان که به چارلی چاپلین ایران شهرت دارد ٬ همراه با گروه هنری آفرین میهمان خوانساریها بود.  

                                          سید کمال سید حسینی(چارلی چاپلین ایران)

سید حسینی با وجود سنی بیش از پنجاه سال ٬ همانند چارلی چاپلین جوان ٬ پر نشاط و شاداب طی دو روز به اجرای برنامه پرداخت وخنده را به لبهای مردم هنردوست خوانساری نشاند. وی با ترانه معروف نون و دلقک ( اثر ماندگار محمد اصفهانی ) حرکات رقص چارلی چالین را بدون وقفه اجرا می کرد و ذره ای آثار خستگی در او دیده نمیشد. به زمین خوردن دلقک - یا در آوردن شکلک - واسه اینه که تو بخندی - مث رسم شاه و تلخک... واسه نونه واسه نونه....  

                                چارلی چاپلین فقید - چارلی چاپلین ایران

پس از اجرای برنامه گفتگویی خودمانی با چارلی ایران داشتم. شب عید غدیر ٬ سالن ورزشی شهید زمانیدوست مکان مناسبی برای این هنرمند سالخورده نبود. ساعت ۸ بعداز ظهر هوا بسیار سرد بود و هیچ وسیله گرمایشی وجود نداشت تا چاپلین وطنی خودش را برای سانس بعد گرم کند. گوشه ای آرام نشسته بود و در افکار خودش سیر می کرد. شاید در فکر نان بود ٬ یا شاید مهمتر از آن . یعنی سرمای سخت شبهای خوانسار.

وقتی از او خواستم تا عکسی یادگاری بگیریم با کمال میل قبول کرد و از لاک خودش بیرون آمد. طوری لبخند می زد که انگار هیچوقت غمی در دلش نبوده. ولی با این بازیها نمی توانست غم نان را در چشمهای خسته اش پنهان کند. این را وقتی که از نزدیک دیدمش متوجه شدم. خیلی سعی کرده بود با گریم غلیظ آثار پیری را در چهره اش محو کند ولی ....

                                سید کمال سید حسینی - سید شهرام دادگستر

سید کمال را در تیزرهای تلویزیونی زیاد دیده ایم. خودش می گفت در فیلمهای زیادی حضور داشته . شاخصترین بازیهای او در سریال پدر سالار ٬ تیزرهای شامپو حنای صحت (در نقش حسنبک) ٬ بهینه سازی مصرف سوخت (در نقش آقای آتشی) و .... و حالا همراه با گروه آفرین در شهرهای مختلف هنر نمایی می کند.  

به هر حال برنامه این گروه در خوانسار هم تمام شد و روز بعد به شهر دیگری رفتند تا برای کسب نان ٬ دل مردم را شاد کنند. خدا را شکر که مردم شهرمان با استقبال خوبشان اعضاء این گروه را دلگرم کردند. پوشش تصویری این برنامه توسط موسسه سحر فیلم انجام شد و حالا این خاطره چارلی است که به یادگار می ماند.  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن:این پست به تاریخ ۱۲/۱۰/۸۶  با عنوان چارلی چاپلین در خوانسار ٬ در سایت خبری صبحانه نیز منتشر شد.  

جشن آغاز عاشقی

مراسم اختتامیه تصویربرداری فیلم آغاز عاشقی در گلپایگان برگزار شد.

این مراسم روز چهار شنبه ۲۸/۹/۸۶ ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات اداره ارشاد ، با حضور رئیس اداره ارشاد، مدیران موسسه سحر فیلم  و خانواده دست اندر کاران تولید فیلم برگزار شد.

در این مراسم دو ساعته همه عوامل تولید اولین فیلم سینمایی ساخته شده در گلپایگان به روی صحنه رفته و تک تک  خود را معرفی کردند. در فواصل بین این جشن ،  موسیقی پاپ نیز بصورت زنده  برای اولین بار در گلپایگان اجرا می شد. همزمانی مراسم اختتامیه تصویربرداری فیلم آغاز عاشقی ، با ایام مبارک اعیاد قربان و غدیر و همچنین شب یلدا جو شاد و پر نشاطی را در سالن حکمفرما کرده بود.

پس از معرفی عوامل ، قرار بود که در پایان برنامه نماهنگ این فیلم برای اولین بار، در این مراسم پخش شود. ولی متاسفانه به علت نقص فنی دردستگاه پخش ، حضار نتوانستند تصاویر را ببینند. طبق معمول مراسم زنده ، پس از خروج میهمانان از سالن مشکل رفع شد ولی همه رفته بودند!

برای تولیداین نماهنگ ، روز قبل در موسسه سحر فیلم ، داود جاوید پور و سید شهاب دادگستر تا پاسی از شب مشغول کارگردانی و تدوین بودند. به هر حال این مراسم با خاطرات شیرین و تلخش در یاد همه ماندگار شد.

پ . ن :  بنده بارها و بارها از تهیه کننده فیلم ، درخواست عکس برای انتشار در این وبلاگ کردم ولی پاسخ مثبتی نگرفتم. و نتیجه این شده که بنده شرمنده دوستانی شده ام که مایل به دیدن عکسهای این فیلم بودند. در یک کلام ، هنوز عکسی برای انتشار در وبلاگ به بنده تحویل نشده است.