موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

هفت آرزوی محال من

مدتیه دوست خوبم میثم ، مدیر وبلاگ خوانسار مجازی بنده و چند تن دیگر از دوستان رو به یک بازی دعوت کرده. ولی متاسفانه تا این لحظه برای بنده فرصتی پیش نیامده بود تا به دعوت ایشون جواب بدم.

به هر حال از میثم عزیز و خوانندگان محترم وبلاگشون به خاطر این تاخیر پوزش می خوام . البته میثم بنده رو فیلمساز خطاب کرده که ، من خودمو در حد یک فیلمساز نمیدونم. با اینحال به عنوان یک کارآموز رشته فیلمسازی هفت آرزوی محال خودمو به شرح ذیل بیان می کنم:

                         آرزوهای محال من

1-      آرزو دارم روزی به عنوان یک فیلمساز بتونم دردی از دردهای همنوعانمو کم کنم.

2-      آرزو دارم روزی برسه که قانون کپی رایت در ایران رعایت بشه تا دیگه هیچ فیلمسازی دغدغه به تاراج رفتن سرمایه و فیلمشو نداشته باشه.

3-       ای کاش روزی می رسید که صنعت فیلمسازی ما گوی سبقت رو از هالیوود و بالیوود می ربود.

4-       ای کاش در سینمای ما چهره سالاری جای خودشو به هنرمند سالاری می داد.

5-       آرزو دارم از هنرمندان سینما قبل از رفتنشان (چه به دیار باقی و چه به خارج از کشور) تجلیل به عمل بیاید.

6-       آرزو دارم فیلمی بسازم که تاثیرش آنقدر باشد که همه مردم دنیا با هم مهربان شوند.(این یکی دیگه فوق محاله!)

7-      آرزو دارم به عنوان یک فیلمساز  ، فیلمهای خوب و ماندگار بسازم و خوب بمیرم.

خوب و بدشو به بزرگواری خودتون ببخشید.

آغاز تصویربرداری فیلم مرداب

تصویربرداری فیلم مرداب ٬ روز ششم فروردین ۸۷ در تهران آغاز شد.

 پس از حدود یک سال و نیم دوندگی و طی کردن مراحل پیش تولید ٬ سرانجام روز ششم فروردین تصویربرداری فیلم مرداب آغاز شد. با کلید خوردن این فیلم ٬ اعضاء موسسه سحر فیلم ٬ سال ۸۷ را با پروژه ای بزرگ آغاز کردند و نوروز پر کاری را پشت سر گذاشتند. 

از ساعت ۸ صبح روز ششم  تا ۱۲ شب پانزدهم فروردین حدود ۲۰ نفر شبانه روز در این پروژه فعالیت می کردند. در این مدت ۵۰ درصد از کار جلوی دوربین رفت و قرار است پس از یک استراحت چند روزه ادامه کار تصویربرداری شود. 

این فیلم در حال حاضر با نام مرداب معرفی شده است ولی به احتمال زیاد عنوان آن تغییر خواهد کرد.

خلاصه داستان: کریم رحمتی (عباس غریبی) کارگر زحمتکش شهرداری است که به سختی توانسته بچه هایش را بزرگ کند. پسر بزرگ او (علی فلاح) به فروش سی دی های غیر مجاز و ... روی آورده و دخترش (شهناز حیدرپور) نیز به تازگی با امیر (سعید مرتضوی) آشنا شده و ... اتفاقاتی که برای این دو جوان رخ می دهد دستمایه داستان این فیلم شده است.   

                     اعظم توتونکوان - عباس غریبی - سید یونس دادگستر در فیلم مرداب

عوامل دست اندر کار فیلم مرداب:

نویسنده و کارگردان: سید شهرام دادگستر

مدیر تصویربرداری و تدوین: سید شهاب دادگستر

مدیر تولید و هماهنگی: سید مسعود دادگستر

بازیگران: عباس غریبی – اعظم توتونکوان – علی فلاح – شهناز حیدرپور – سید یونس دادگستر –

حمید قاسمی – نوشین ایزدپناه – سید مسعود دادگستر – سعید مرتضوی – کوروش آسترکی –

  میثم تکتاز – امین زارعی – مارال قاسمی – رضا هاشمی – الناز هاشمی – امیر محمدی و ....

دستیار کارگردان : نوشین ایزدپناه

منشی صحنه : مارال قاسمی - سهیلا خلج

گریم : علی افکاری – مارال قاسمی

صدابردار : میثم تکتاز

نورپرداز : امین زارعی

با تشکر از : سپاه منطقه تهران – موسسه روایت فتح – شهرداری منطقه 15 تهران و ....

عکسها و خبرهای تکمیلی در پستهای بعدی منتشر خواهد شد.