موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

مستند عسل خوانسار

 جدیدترین پروژه موسسه سحر فیلم با موضوع عسل خوانسار کلید خورد.

مستند صنعتی فوق که به سفارش یکی از شرکتهای پیشرفته تولید عسل در خوانسار تهیه می شود، مراحل به دست آمدن این ماده غذایی با ارزش را به تصویر می کشد.  

                          مستند عسل خوانسار

در مستند عسل خوانسار از ابزارهای حرکتی نوین برای تصویربرداری و همچنین نرم افزارهای خاص تدوین جهت خلق تصاویر فانتزی استفاده خواهد شد. این روش برای اولین بار است که در موسسه سحر فیلم اجرا می شود.

                          مستند عسل خوانسار

امید است این فیلم با تصاویر ویژه اش بتواند حق مطلب را در مورد این سوغات مغذی خوانسار ادا کرده و گامی باشد جهت حفظ و نگهداری اصالت عسل خوانسار.

بازتاب گسترده پیک سحر در منطقه

به دنبال تهیه و توزیع مجموعه پیک سحر در شهرهای خوانسار ، گلپایگان و فریدن ، شهروندان و فرهنگ دوستان بسیاری با این موسسه تماس گرفته و یا بصورت حضوری نظرات و انتقادات خود را بیان نموده و ما را مورد لطف خود قرار دادند.

این استقبال گسترده ما را بیش از پیش مصمم نموده تا مجموعه دوم را با انگیزه و انرژی بیشتری تولید کنیم. هم اکنون نیز آیتمهای مختلف و متنوعی برای قسمت دوم پیک سحر در حال تولید می باشد .

همچنین از شورای اسلامی شهر خوانسار تشکر ویژه می شود به خاطر حمایتهای بی دریغ و عملی اعضاء محترم آن شورا از موسسه سحر فیلم. لازم به ذکر است که شورای اسلامی شهر طی نامه ای مراتب تقدیر و تشکر خود را از تولید این مجموعه ، به موسسه سحر فیلم ابلاغ نموده است.

متن نامه شورای اسلامی شهر :

                                                          باسمه تعالی

مدیر عامل محترم موسسه  سحر فیلم خوانسار

سلام علیکم

احتراماً پس از حمد و سپاس خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) ضمن اعلام وصول اولین مجموعه تصویری آن موسسه تحت عنوان پیک سحر،  مراتب تقدیر و سپاسگزاری این شورا از تلاشهای جنابعالی و همکاران محترمتان در راستای اعتلای نام پر افتخار خوانسار با بهره گیری از امکانات سمعی و بصری و استفاده از نیروهای جوان و مستعد  شهرستان را اعلام نموده، توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند منان خواستاریم.

بدینوسیله مدیران موسسه سحر فیلم نیز مراتب تشکر و قدردانی خود را از حسن توجه مردم فهیم منطقه اعلام می دارند. امید است با این رویکرد فرهنگی و هنری، بتوان گام کوچکی در جهت رشد و تعالی شهرهای منطقه برداشت.

عید فطر و توزیع رایگان پیک سحر

همزمان با عید سعید فطر پخش لوح فشرده پیک سحر آغاز شد.

این مجموعه که محصول موسسه سحر فیلم می باشد ، برای اولین بار در شهرهای خوانسار ، گلپایگان و فریدن بصورت رایگان در حال پخش می باشد.

               پیک سحر

موسسه سحر فیلم از هم اکنون در حال تولید دومین مجموعه پیک سحر می باشد که خبرهای تکمیلی آن در پستهای بعدی منتشر خواهد شد.

امید است با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ، ما را در جهت تولید بهتر مجموعه های آینده یاری کنید.منتظر تماسهای شما هستیم.