موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

بازتاب گسترده پیک سحر در منطقه

به دنبال تهیه و توزیع مجموعه پیک سحر در شهرهای خوانسار ، گلپایگان و فریدن ، شهروندان و فرهنگ دوستان بسیاری با این موسسه تماس گرفته و یا بصورت حضوری نظرات و انتقادات خود را بیان نموده و ما را مورد لطف خود قرار دادند.

این استقبال گسترده ما را بیش از پیش مصمم نموده تا مجموعه دوم را با انگیزه و انرژی بیشتری تولید کنیم. هم اکنون نیز آیتمهای مختلف و متنوعی برای قسمت دوم پیک سحر در حال تولید می باشد .

همچنین از شورای اسلامی شهر خوانسار تشکر ویژه می شود به خاطر حمایتهای بی دریغ و عملی اعضاء محترم آن شورا از موسسه سحر فیلم. لازم به ذکر است که شورای اسلامی شهر طی نامه ای مراتب تقدیر و تشکر خود را از تولید این مجموعه ، به موسسه سحر فیلم ابلاغ نموده است.

متن نامه شورای اسلامی شهر :

                                                          باسمه تعالی

مدیر عامل محترم موسسه  سحر فیلم خوانسار

سلام علیکم

احتراماً پس از حمد و سپاس خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) ضمن اعلام وصول اولین مجموعه تصویری آن موسسه تحت عنوان پیک سحر،  مراتب تقدیر و سپاسگزاری این شورا از تلاشهای جنابعالی و همکاران محترمتان در راستای اعتلای نام پر افتخار خوانسار با بهره گیری از امکانات سمعی و بصری و استفاده از نیروهای جوان و مستعد  شهرستان را اعلام نموده، توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند منان خواستاریم.

بدینوسیله مدیران موسسه سحر فیلم نیز مراتب تشکر و قدردانی خود را از حسن توجه مردم فهیم منطقه اعلام می دارند. امید است با این رویکرد فرهنگی و هنری، بتوان گام کوچکی در جهت رشد و تعالی شهرهای منطقه برداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد