موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

یاد یاران (۳) آماده پخش شد

مستند یاد یاران (3) از مرحله تصویربرداری و تدوین گذشت و آماده پخش شد.

          یاد یاران(3)          یاد یاران(3)
مجموعه یاد یاران که طی دو سال گذشته در واحد فرهنگی هیئت حسینی شهرستان خوانسار تهیه می شد ، امسال با عنوان منزلگاه عشاق و به سفارش این هیئت در موسسه سحر فیلم تهیه شد.

                یاد یاران(3)
این مستند به کارگردانی سید شهاب دادگستر و نویسندگی و تهیه کنندگی مهدی حاجی زکی تولید شده است.

                یاد یاران(3)
یاد یاران (3) در مستند منزلگاه عشاق به مرور خاطرات و بررسی حسینیه ها و تکایای شهرستان
خوانسار می پردازد.
 مستند منزلگاه عشاق در ایام دهه اول محرم در سطح شهرستان خوانسار توزیع می شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام
خوش به حال شما که محرم خوانسار بودید.من که قسمت نشد بیام.حیف.
اگه لطف کنید وبگید که چطور می تونم این مستند رو تهیه کنم ممنون می شم.

لیلی دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام.
امیدوارم که همیشه موفق وپیروز باشید.
می خواستم بدونم که چه طور می تونم این مستند رو تهیه کنم.
البته قبلا هم پرسیده بودم اما جوابی ندادید.

علی خسروی سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.tanintazyeh.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید . اینجانب یکی از نمایندگی های فروش پشت صحنه حسینیه قودجان می باشم .حتما آقا شهاب در مورد من با شما صحبت کرده است . میخواستم اگر امکان دارد من را لینک کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد