موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

لوح فشرده یادبود استاد محمودی خوانساری منتشر شد

لوح فشرده مراسم بیست و سومین سالگرد و بزرگداشت استاد محمودی خوانساری در موسسه سحر فیلم تهیه و تکثیر شد.

این لوح که در قالب یک حلقه dvd  و سه حلقه cd تهیه شده است ، کار مشترکی است از چهار تصویربردار به مدیریت سید شهاب دادگستر که در موسسه سحر فیلم آماده توزیع شده است.

مراسم یادبود استاد محمود محمودی خوانساری پنجشنبه ، دوم اردیبهشت در سالن کانون شهید بهشتی خوانسار توسط دوستداران آن هنرمند برگزار گردید که با استقبال بی نظیر علاقه مندان روبرو شد.

قیمت یک حلقه dvd : ریال ۲۰۰۰۰   

قیمت سه حلقه cd : ریال ۲۵۰۰۰

نظرات 3 + ارسال نظر
عبدالحمید حقی یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام
ایا میتوانم در نجف اباد این dvd را دریافت کنم؟
قبلا متشکرم

مهدی رضایی یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ

من مهدی رضایی هستم و چند سالی هست در انجمن نمایش شهرستان گچساران مشغول فعالیت می باشم از انجا که سنی دارم و دوست دارم در یک فعالیت فیلم سازی شرکت کنم آیا می توانم از شما راهنمایی خواسته یا اینکه بخواهم در یک سریال از من استفاده شود .؟

سلام دوست عزیز
لطفاْ با این شماره تماس بگیرید:۰۹۱۲۶۹۴۵۰۱۵
موفق باشید.

معصومه چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ http://dresfahani.com

سلام
یه برنامه ای هست مربوط به سال های 86-87
به نام تماشاگه راز
مجری این برنامه آقای سهیل محمودی بودن
تو یکی از این برنامه ها محمد اصفهانی کاری رو اجرا کرد که آهنگش کپی از آهنگ در هوایت بی قرارم آقای ناظری بود
قسمتی از شعرش این بود:
کار من از کفر و ایمان، کفرو ایمان در گذشت...
می خواستم ببینم این برنامه رو واسه فروش ندارید؟

سلام
متسفانه این برنامه در آرشیو موسسه سحر فیلم موجود نیست.
از حضورتون متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد