موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

تبریک

جناب آقای "امیر دادگستر" بدینوسیله صمیمانه ترین تبریکات خود را به خاطر سرمایه گذاری در فیلم سینمایی "خنده در باران" که به کارگردانی "داریوش فرهنگ" در حال اکران می باشد تقدیم می نمائیم.

ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی امیدواریم حضورتان را در عرصه های فرهنگی و هنری بیش از پیش شاهد باشیم.

(لینک مرتبط جهت اطلاع)

---------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن: امیر دادگستر(پسر عمو) بیش از دو سال است که در این فیلم سرمایه گذاری کرده ولی مراحل سخت اداری و ممیزی، پخش آنرا به تاخیر انداخت. "خنده در باران" چند روزیست که در سینماهای کشور در حال اکران می باشد.

سکوت سحر فیلم

همانطور که دوستان مستحضرند وبلاگ موسسه سحر فیلم چند ماهی است که کمتر به روز می شود. بر خلاف تصور تعدادی از مخاطبان که عنوان می کنند فعالیت های موسسه محدود شده، لازم به توضیح است که موسسه در حال همکاری با یک پروژه تلویزیونی می باشد.

موسسه سحر فیلم همزمان با آغاز پیش تولید سریال "جلال الدین" به کارگردانی شهرام اسدی که در خوانسار تولید می شود، مسئولیت تصویربرداری و عکاسی پشت صحنه را عهده دار است و همین امر موجب شده تا فعالیت های روزمره موسسه تحت شعاع قرار گیرد.

در همین رابطه عده ای از دوستان هم پیگیر اخبار مربوط به این سریال از طریق وبلاگ سحر فیلم هستند. لازم به ذکر است که این موسسه هیچگونه مسئولیتی در قبال پوشش خبری سریال مذکور ندارد، لذا اخبار محدودی در این وبلاگ منتشر خواهد شد.

تا کنون صدها عکس و ساعت ها فیلم از مراحل ساخت دکور و دیگر مراحل پیش تولید این سریال توسط عوامل اجرایی موسسه سحر فیلم تهیه شده که تصمیم گیری نهایی در مورد آنها به عهده تهیه کننده سریال می باشد.

به موازات همکاری با این پروژه، نویسندگان موسسه در حال نگارش چند فیلم کوتاه و مجموعه هستند که جزئیات بیشتر در مورد آنها متعاقباْ منتشر خواهد شد.