موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

به کجا می رویم؟

کانون فیلم خوانسار تعطیل شد.

در کمال تاسف با خبر شدیم کانون فیلم شهرستان خوانسار به دلیل فقدان امکانات سمعی و بصری موقتاْ تعطیل شده است.

سوال اینجاست که ما به کجا می رویم؟ چرا به جای پیشرفت، پسرفت می کنیم؟

%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA %D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%8421 عذرخواهی داور ایرانی‌آلمانی از پدرش

چند سال پیش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت که اتفاقاْ غیر بومی هم بود شوری در هنرمندان خوانساری به پا کرد. آقای الیاس صالحیان که خود جوانی هنرمند و فیلمساز بود تلاش زیادی برای رونق بخشیدن به هنر فیلمسازی در این شهر کرد. کارگاه های آموزش و تولید فیلم راه انداخت و با حمایت های بی دریغش راه را برای جوانان این شهر باز کرد. تا جائیکه استعدادها شکوفا شد و چند سال بعد به همت و پشتیبانی آقای شریعتی(رئیس کنونی اداره ارشاد) کانون فیلم شکل گرفت.  

از آنجا که موسسه سحر فیلم تنها موسسه فیلمسازی منطقه می باشد، اعضاء کانون به منظور بهره جستن از تجارب و استفاده از امکانات، ارتباط مستمری با این موسسه داشته اند. لذا موسسه سحر فیلم تعطیلی موقت کانون را زنگ خطری جدی برای اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان می داند.

با توجه به افزایش سطح افسردگی و بیکاری در بین جوانان خوانساری و کمبود فضاهایی اینچنینی برای بروز استعدادها، به جاست که مسئولین امر چاره ای برای حل مشکلات این هنرمندان بیندیشند، قبل از آنکه باز هم شاهد خودکشی و هرز رفتن استعدادها باشیم. لازم به ذکر است که عمده تقاضای این عزیزان داشتن امکانات سمعی و بصری و مکانی برای جلسات هفتگی است که جزو حداقل نیازهای یک تشکل سینمایی محسوب می شود.

کانون فیلم خوانسار حدود دو سال است که با همت جوانان هنرمند و زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانسار تاسیس شده است. فعالیت های کانون در قالب جلسات نقد و بررسی فیلم، فیلمنامه نویسی، تدوین، برگزاری نمایشگاه عکس و فیلم و تولید فیلم کوتاه می باشد و ۳۰ نفر عضو دائم و موقت دارد.

لینک مرتبط با این مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد