موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

لوح فشرده جشن "روز خوانسار"


لوح فشرده دومین جشن "روز خوانسار" در موسسه سحر فیلم تهیه و آماده توزیع شد.

این لوح که در قالب dvd می باشد، حاصل تلاش تیمی از تصویربرداران این موسسه و به مدیریت سید شهاب دادگستر می باشد.

علاقه مندان جهت تهیه این لوح فشرده می توانند به آدرس: خیابان امام - پلدختر - مجتمع تجاری امام رضا(ع) - موسسه سحر فیلم مراجعه و یا با شماره 2224245 - 0371 تماس حاصل نمایند.

سحر فیلم در "روز خوانسار"

جشن بزرگ "روز خوانسار" توسط هنرمندان موسسه سحر فیلم ثبت و ضبط خواهد شد.

به مناسبت بیستم اردیبهشت و "روز خوانسار"، پوشش تصویری جشن بزرگ این روز توسط تصویربرداران موسسه سحر فیلم انجام خواهد شد. این برنامه به مدیریت سید شهاب دادگستر، با سه دوربین و یک کرین ثبت و ضبط خواهد شد.

دومین جشن بزرگ "روز خوانسار" با یک سال وقفه، بیستم اردیبهشت با حضور عموم مردم در استادیوم پیروزی خوانسار برگزار خواهد شد.

همیاران طبیعت


این روزها خوانسار در اوج زیبایی و طراوت به سر می برد. روزهایی که اوج شکوفایی گل های لاله اشک و همچنین اوج نابودی منطقه گردشگری گلستانکوه نیز می باشد.

به همین مناسبت موسسه سحر فیلم دو ویدئو از تلاش و زحمت های همیاران طبیعت که هر سال داوطلبانه به محافظت از گل ها و پوشش گیاهی این منطقه می پردازند، در آپاراتخانه منتشر کرده است.

ضمن احترام به همه طبیعت دوستان، این دو ویدئو تقدیم می شود به همیاران طبیعت گلستانکوه خوانسار.

ویدئوی اول مربوط به گزارش زوج ایرانگرد، جعفر ادریسی و نسیم یوسفی است که با همکاری موسسه سحر فیلم برای برنامه "خانه ما" تولید و در تاریخ ۲۳/۳/۹۰ از شبکه دو پخش شد.

برنامه "خانه ما" (پخش از شبکه دو - 23/3/90)
ویدئوی دوم قسمت هایی از مستند "خوانسار لاله ندارد" به کارگردانی سید شهاب دادگستر می باشد که در سال ۱۳۸۸ تولید و در مجموعه "پیک سحر" منتشر شد.                                                                 

سالگرد و بزرگداشت استاد محمودی


همزمان با فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز درگذشت استاد محمودی خوانساری، موسسه سحر فیلم گزیده ای از  سه مراسم بزرگداشت این استاد آواز ایرانی را در آپاراتخانه نمایش می دهد.

این سه کلیپ خلاصه ای از مراسم بزرگداشت استاد محمودی است که در سال های 1382، 83 و 84 در بهشت زهرا توسط جمعی از جوانان و هنرمندان خوانساری برگزار شده است. 

 

اردیبهشت 1382

 

اردیبهشت 1383

 

اردیبهشت 1384