موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

تقدیر از فرماندار در جشن گویش

موسسه سحر فیلم به عنوان حامی جشن "انگاشتمون خوساری" در سومین روز از برگزاری این جشن با اهداء سه لوح، از سید حسن شفعتی(فرماندار)، مهندس محسن اسحاقی(شهردار) و مهدی احمدی(مسئول فرهنگی، اجتماعی شهرداری خوانسار) تقدیر به عمل آورد.

متن این تقدیرنامه ها به شرح ذیل می باشد:

سرور گرانقدر جناب آقای شفعتی/اسحاقی/احمدی _ فرماندار/شهردار/مسئول فرهنگی، اجتماعی شهرداری خوانسار

با سلام و تحیت

در سال مزین به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و با توجه به حمایت بی دریغ جنابعالی از برگزاری جشن "انگاشتمون خوساری"، زحمات شما را هیچ گاه از یاد نمی بریم.

پس شایسته است به نیابت از شهروندان فهیم و قدردان خوانسار، به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای ثبت دوم اسفند به نام روز گویش خوانساری سپاس و قدردانی را خدمت جنابعالی ابراز و برای شما بزرگوار آرزوی موفقیت را مسئلت نمائیم.

شور شیرین تلاش های شما همواره در این شهرستان به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فراروی زندگی و فردای شما خواهد بود.

مدیر عامل موسسه سحر فیلم

     سید شهرام دادگستر

سحر فیلم حامی جشن گویش

موسسه سحر فیلم امسال هم حامی جشن "انگاشتمون خوساری" شد.

امسال با وجود حرف و حدیث ها و فراز و نشیب هایی که در مسیر برگزاری جشن گویش خوانساری بوجود آمد، سرانجام مسئولین مجوز مربوطه را صادر کردند. موسسه سحر فیلم نیز طبق سال های گذشته به عنوان یکی از حامیان اصلی، مجریان این جشن را حمایت می کند.

موسسه سحر فیلم در این جشن ضمن حمایت مالی، بخش های تولیدی شامل کلیپ ها و وله های برنامه را پوشش خواهد داد. همچنین پس از پایان جشن سه روزه، لوح فشرده مراسم را تدوین و به بازار عرضه خواهد کرد.

امید است امسال نیز همچون سال های گذشته این جشن در جهت ماندگاری گویش اصیل خوانساری قرار گیرد، و ضمن ایجاد لحظاتی شاد و به یاد ماندنی برای شهروندان، گامی مثبت در جهت فرهنگ عمومی بردارد.

تست گویش خوانساری

به مناسبت روز "انگاشتمون خوساری" موسسه سحر فیلم تست گویش خوانساری میگیرد.

به منظور پاسداشت و حفظ این میراث فرهنگی، موسسه سحر فیلم در نظر دارد از کودکان زیر 7 سال خوانساری "تست گویش" بگیرد. حاصل این فراخوان کلیپی خواهد بود که با شرکت نونهالان برگزیده تولید و منتشر خواهد شد.

لذا از کلیه همشهریان دعوت می شود جهت شرکت در این فراخوان با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایند:

57772935 - 09132729379 - 09126945015