موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

اخبار چند ماهه

حدود دو ماه پیش که پست قبلی منتشر شد ، دیگر خبری منتشر نشد. عده ای از دوستان از در گلایه وارد شدند که چرا فعالیت موسسه کم شده است؟! باید به عرض برسانیم که در این مدت اکیپ موسسه سحر فیلم بیکار نبوده و همزمان روی دو پروژه کار می کردند.

قبلاً به دلیل کوتاه بودن اغلب پروژه های موسسه ، اخبار بیشتری در وبلاگ منتشر می شد.به عبارتی شاید در ماه یک فیلم کوتاه تولید می شد. ولی از آغاز سال جدید، موسسه با دو پروژه بلند کار خود را شروع کرد ، که مراحل پیش تولید ، تصویربرداری و تدوین هر کدام چند ماه طول می کشد. به همین نسبت روند انتشار اخبار هم به کندی صورت می گیرد. در این پست جدیدترین اخبار مربوط به فعالیتهای موسسه سحر فیلم به اطلاع دوستان می رسد:

ا- تجهیز استودیو و سیستمها :

الف- در طی ماههای اخیر استودیوی مجازی موسسه تجهیز و راه اندازی شد. سیستم کار این استودیو بر مبنای پرده آبی (کروما کی) می باشد.

ب- ارتقاء رایانه های موجود و خرید یک دستگاه رایانه با جدیدترین قطعات و نرم افزارهای مربوط به تدوین.همچنین شرکت در کارگاههای آموزش جدیدترین نرم افزارهای تدوین در سازمان صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

ج- خرید لوازم حرفه ای جانبی تصویربرداری ، صدابرداری و نورپردازی .

د- خرید دومین دستگاه دوربین دی وی کم موسسه.

۲- روند پیشرفت تولید فیلم داستانی کوچه های شب:

با پایان یافتن مرحله انتخاب تصاویر(راف کات) ، کار تدوین این فیلم وارد مرحله جدید شد. در این مرحله افکت گذاری، روتوش، موسیقی، تیتراژ و ... انجام خواهد شد.

         داستانی کوچه های شب

۳- روند پیشرفت تولید فیلم مستند خوانسار ۵۷ :

بیش از ۹۰٪ از مرحله تصویربرداری این مستند انجام شده و به زودی مرحله تدوین آغاز خواهد شد.

      مستند خوانسار 57   مستند خوانسار 57