موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

تولیدات جدید

دوستان سلام

چند وقتی میشد که نتونستم سری به وبلاگ بزنم. حدود ده روز رفته بودم خوانسار. تصویربرداریهای فشرده از مراسم عزاداری و میکس  فیلمها و ارائه آنها به بازار ،به فاصله چند ساعت بعد از پایان مراسم ، از یک طرف و آغاز تصویربرداری همزمان دو پروژه ،حسابی وقتم را پر کرده بود. هر دو پروژه با موضوع محرم است که یکی داستانی و دیگری هم در قالب کلیپ می باشد. تصویربرداری این دو فیلم هنوز ادامه دارد . انشاء الله در فرصتهای بعدی در مورد آنها صحبت می کنیم.

در ضمن از دوستانی که نسبت به این وبلاگ ابراز لطف کرده اند سپاسگذاری می کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ریاحی سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 ب.ظ http://dokhtarbahar.blogfa.com/

سلام
اول اینکه ممنونم از نظر لطفتون .من هم از اینکه می بینم همشهریامون به فعالیت های موثرتر در اینترنت روی آوردند خوشحالم .از دیدن وبلاگ شما هم بسیار خوشحال شدم.
توفیق داشتیم این چند روز زیارتتون کردیم چند تا از سی دی ها کارهای زیبایتان را هم تهیه کردیم . فعالیت جدیدتون(البته من تازه متوجه شدم)در صدا و سیما را هم تبریک میگم براتون آرزوی موفقیت می کنم.
راستی خواهرم خواستند بدونند کلاس خبرنگاری هایتان در خوانسار چی شد؟

سلام
از اینکه نسبت به تولیدات سحر فیلم ابراز لطف دارید سپاسگذارم. متاسفانه بنده شما را نمیشناسم ولی اینطور که متوجه شدم اهل فرهنگ و هنر هستید. در مورد کلاس خبرنگاری هم با دفتر موسسه تماس بگیرید و ثبت نام کنید. از حسن توجه شما متشکرم.

حمزه دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ب.ظ

لطف خدا بی انتهاست.ما فقط به چشمانی برای دیدنشان محتاجیم.
با آرزوی موفقیت روز افزون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد