موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

کارها بسیار و فرصتها کم است

دوستان سلام

این شب عیدی دست خودمو بند کردم. داستان مرداب مورد تایید اسپانسر قرار گرفت و

ما هم استارت کار رو زدیم. طی سه روز گذشته در حال انتخاب لوکیشن و هماهنگی

امور قبل از فیلمبرداری بودم. هر چه به عید نزدیکتر میشیم فرصتها کمتر و کارها بیشتر

میشه .به همین دلیل اگر نتونستم تا مدتی آپ کنم پیشاپیش عذرخواهی میکنم.

سعی میکنم در طول کار سری به وبلاگ بزنم و خبرهای جدید رو به اطلاع شما برسونم.

در ضمن سعی میکنم برنامه ای بریزم که علاقه مندان بتونند از پشت صحنه این فیلم

بازدید کنند. در پستهای بعدی نحوه بازدید از پشت صحنه رو اطلاع میدم.

آزمودم زندگی دشت غم است

شادیش اندوه و عیشش ماتم است

عمر کوته آرزوهای دراز

کارها بسیار و فرصتها کم است

التماس دعا.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد