موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

طلیعه

کلیپ طلیعه در موسسه سحر فیلم تولید شد.

این فیلم چهار دقیقه ای برای شرکت در جشنواره طلیعه ظهور که در قم برگزار

 می شود٬ و بر اساس حدیثی از حضرت صاحب الزمان(عج) ٬ در مورد روزگار غیبت

آن حضرت  تصویربرداری و تدوین شده است.

              مستند طلیعه - سید شهاب دادگستر

طلیعه بر مبنای طرحی از مهری کامرانی و با تصویربرداری و تدوین  سید شهاب

دادگستر در موسسه سحر فیلم تهیه شده است.

                       مستند طلیعه - سید شهاب دادگستر

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ق.ظ

من از شما تشکر میکنم اگر بصورت ویدئویی قابل پخش باشد

صابر شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ق.ظ http://moharam-e-khosar.blogfa.com/

سلام
وبلاگ محرم در خوانسار آپ شد .
منتظرم بیای
بای

مریم پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ق.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام
راستش هر جقدر سعی کردم تو پست اولتون دوباره نظر بدم نشد شاید خودتون نمی خاستین
من تو پست اولتون این عید رو تبریک گفتم و اطلاعاتم و دادم نمیدونم چرا ثبت نشده به هر حال خاستم بدونین اون شخص من بودم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد