موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

جشن آغاز عاشقی

مراسم اختتامیه تصویربرداری فیلم آغاز عاشقی در گلپایگان برگزار شد.

این مراسم روز چهار شنبه ۲۸/۹/۸۶ ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات اداره ارشاد ، با حضور رئیس اداره ارشاد، مدیران موسسه سحر فیلم  و خانواده دست اندر کاران تولید فیلم برگزار شد.

در این مراسم دو ساعته همه عوامل تولید اولین فیلم سینمایی ساخته شده در گلپایگان به روی صحنه رفته و تک تک  خود را معرفی کردند. در فواصل بین این جشن ،  موسیقی پاپ نیز بصورت زنده  برای اولین بار در گلپایگان اجرا می شد. همزمانی مراسم اختتامیه تصویربرداری فیلم آغاز عاشقی ، با ایام مبارک اعیاد قربان و غدیر و همچنین شب یلدا جو شاد و پر نشاطی را در سالن حکمفرما کرده بود.

پس از معرفی عوامل ، قرار بود که در پایان برنامه نماهنگ این فیلم برای اولین بار، در این مراسم پخش شود. ولی متاسفانه به علت نقص فنی دردستگاه پخش ، حضار نتوانستند تصاویر را ببینند. طبق معمول مراسم زنده ، پس از خروج میهمانان از سالن مشکل رفع شد ولی همه رفته بودند!

برای تولیداین نماهنگ ، روز قبل در موسسه سحر فیلم ، داود جاوید پور و سید شهاب دادگستر تا پاسی از شب مشغول کارگردانی و تدوین بودند. به هر حال این مراسم با خاطرات شیرین و تلخش در یاد همه ماندگار شد.

پ . ن :  بنده بارها و بارها از تهیه کننده فیلم ، درخواست عکس برای انتشار در این وبلاگ کردم ولی پاسخ مثبتی نگرفتم. و نتیجه این شده که بنده شرمنده دوستانی شده ام که مایل به دیدن عکسهای این فیلم بودند. در یک کلام ، هنوز عکسی برای انتشار در وبلاگ به بنده تحویل نشده است. 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=32568

سلام
خوشحال می شم به سایت ما بیایی

[ بدون نام ] یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ http://hasanazar.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید.
یه سری هم به ما بزنید.
ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد