موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.
موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

موسسه فیلمسا زی سحر فیلم

این وبلاگ به منظور معرفی مؤسسه سحر فیلم و تولیدات آن راه اندازی شده است.

یکسالگی وبلاگ موسسه سحر فیلم در سایت بلاگ اسکای

یکسال پیش در همین روزها( دقیقاْ ۲۵ دیماه ۸۵ ) رسماْ وارد دنیای وبلاگ نویسی شدم.

اون زمان فکر نمی کردم که بتونم اینطوری ادامه بدم. در این یکسال دوستان بسیار خوبی پیدا کردم که هرگز غیر از وبلاگ نویسی نمی تونستم با اونا آشنا بشم. پیشرفتهای کاری بسیار چشمگیری هم داشتم که همه اونها رو مدیون این ارتباطات هستم.

یادمه چند سال پیش که با اینترنت آشنا شدم تا مدتها سرگردان بودم و نمی دونستم چطور میشه از این پدیده قرن استفاده مفید کرد. ولی حالا می تونم افتخار کنم که اینترنت رو مهار کرده ام و دارم از اون استفاده صحیح می کنم. و مهمترین فایده اینترنت برای من ٬ همین دوستان خوبم هستند. امیدوارم بتونم حق مطلب رو ادا کنم و منم برای اونا مفید باشم.

در پایان از همه دوستان خواهشمندم که در یک جمع بندی ٬ بهترین و مفیدترین مطلبی را که در این یکسال نوشته ام معرفی کنند. همچنین با نظرات و انتقادات خودتون به من کمک کنید تا انشاءا... بتونم قدمهای بهتری بردارم.

از همراهی همه دوستانم بی نهایت سپاسگذارم.   

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ

از اینجا برای شما سلامی خواهم فرستاد تا از گرمای ان وجودتان سرشار از شور و نشاط شود.

یه دوست چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ

اول از همه این ایام را به شما و همه حسین دوستان تسلیت می گویم و بعد از این می خواهم به نوبه خودم یکسالگی این وبلاگ بسیار عالی را به شما و تمام دادگسترانب که در این وبلاگ تلاش می کنند تبریک بگویم. و از خدا بخواهم که روز به روز بر قدرت هنری شما بیافزاید تا ما شاهد پیشرفتهای بسیار شما در این عرصه باشیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد